ارتوپدي اصفهان، بهترين ارتوپد اصفهان، بهترين جراح لگن اصفهان، دکتر مهدی معزی، ارتوپدی در اصفهان، ارتوپدی، متخصص ارتوپدی، جراح ارتوپدی

درمان پارگی رباط صلیبی زانـو

پارگی مینیسک زانو و کیست مینیسک آسیبی رایج است که در میان ورزشکاران شرکت کننده در ورزش‌های گروهی و فردی درصد شیوع بالایی دارد. به علاوه این مشکل در میان افرادی، مانند لوله‌کش‌ها یا کارگران معدن، که سر پا نشستن طولانی مدت لازمه شغلشان است رواج بالایی دارد.با مشاهده علایم باید هر چه سریعتر نسبت به درمان پارگی مینیسک زانو و درمان زانو درد خود اقدام کنند.

اوزون چیست و چه نقشی در درمان دارد ؟

اوزون ترکیب اکسیژن با یک اتماضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می دهد در واقع یک اکسیژن قدرتمند در اختیار سیتم درمانی قرار می گیرد که با این اتم اضافه کارایی زیادی رابوجود می آورد.اوزون فرم مولکولی از اکسیژن است که در آن سه اتم اکسیژن در آن به هم متصلند. این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد.

درمان دیسک کمر بدون جراحی

در همه شرایط، پیشگیری مهمتر از درمان است

آنچه مسلم است این است که تمام کمر دردها و دردهای ناحیه ستون فقرات دیسک نیست و با استفاده از یک روش درمان نمی شود.قبل از هر چیز لازم است معاینات لازم توسط پزشک متخصص صورت پذیر تا مشخص شود که علت درد چه بوده و در صورت وجود علت اسکلتی و عضلانی در درد کمر یا دیسک کمر، درمانهای بدون جراحی و غیر تهاجمی آن در پیش گرفته شود.​

4.6/5 (10 دیدگاه ها)